fredag, mars 09, 2007


I dag har jeg vært inn til Pattaya og bestilt meg tur til Kambodsia for å få forlenget visum. Dersom jeg passerer grensa får jeg 30 nye dager når jeg kommer inn til Thailand igjen. Dette er en tur som starter kl 06.30 og er tilbake igjen kl 15.00, så det er ikke mange stoppene man får. Etterpå dro jeg på shopping til markedet inne i Pattaya, hvor jeg skulle kjøpe sokker til Kine og sko både til Kine, Lene, Svein, Terje og meg selv. Desverre fant jeg bare sko til meg selv, da de ikke hadde de rette skoene for resten av gjengen, så jeg må nok på et annet marked for å se om de har de der. Men jeg kjøpte meg ikke desto mindre antall sko til meg selv da, men hva gjør jo det når de bare koster mellom 10 og 20 norske kroner pr. stk. Hele innkjøpet mitt som der ser på bilde kostet jo knapt 100 kroner. Jeg kan jo trøste meg med at sommerskoene allerede er i hus.

Ingen kommentarer: